Dopravníky s válečkovým řetězem
Tento dopravník využijete všude tam, kde hledáte ekonomické řešení přepravy materiálu s vysokými nároky na mechanickou odolnost, nosnost a snadnou údržbu. Náš řetězový dopravník má jedinečné konstrukční provedení vedení řetězu, proto Vás nenechá nikdy ve štychu.
Řetězové dopravníky je možné využít v několika kombinací:
Řetěz s unašeči
Řetěz slouží pouze jako pohonný prvek. Na unašeče je možné připevnit téměř cokoliv - rámy na zavěšování, háky, konzole atd.
Řetězový pás
Samotný válěčkový řetěz lze použít i jako pás. Je to speciální metoda, ale cenově velmi dostupná a zároveň velice odolný typ. Takové dopravníky jsme schopni aplikovat na všechny druhy přeprav a jedná se zároveň o jednoduše upravitelné řešení. Tyto dopravníky nejsou příliš známé, ale o to oblíběnjší u našich zákazníků.
Řetěz s rolnami
Články řetězu lze proložit rolnami nebo jinými prvky. Cena v takovém případě rychle stoupá, na druhou stranu lze takto provést unikátní řešení vhodných na akumulaci nebo proti oděru materiálu.
Klasický řetěz
Klasický řetěz lze použít také jako dopravníkový element. Hlavní výhodou je, že se jedná o nezničtitelný výrobek. Nevýhodou je váha a hlučnost. S některými prvky je možné tento řetěz využít jako multiflex. Jedná se o velice lacinou a odolnou variantu všesměrového řetězu. Zároveň je vhodný pro dopravu s nešetrnými materiály jako jsou např. dopravníky na kaly nebo redlery.
Řetězový dopravník do svařovny
Řetězový dopravník je velmi odolný k teplotnímu namáhání od dílů po svařování a zároveň má malou styčnou plochu. Tento typ dopravníku je velmi odolný a snadný na údržbu. Oprava poškozeného řetězu patří mezi nejednodušší opravy všech typů dopravníků.
Řetězový dopravník do skladu
Je to dobrá alternativa k pásovému dopravníku, pokud to možnosti dovolí. Ve skladu je vhodný pro přepravu palet bez rovného dna nebo velkých rozměrů, kde by byl pásový dopravník nadměrně opetřobováván. Řetězový dopravník má také malý odpor tření, tedy je možné pro něj použít motory s menším příkon a menšími rozměry než u pásových. Provoz v exteriéru je možný i bez velkých úprav.